subota, 3. siječnja 2015.

Počeci / The beginnings

Obožavam početke tjedna ili dana. Trenutke koji čekaju svoj sadržaj. Početak godine zbog svih 365 novih prilika da se učini nešto nezaboravno, ludo, hrabro. Koliko je to samo sati koji čekaju da budu ispunjeni i proživljeni? U većini slučajeva smo mi ti koji stojimo pred Velikim platnom s kistom u ruci. Pa zašto onda životu ne dati posebno začinjeni spektar boja?

Volim prve taktove glazbe na radiju kad shvatim da mi je poznata i omiljena ili bi to sigurno mogla postati. Često mi probude lijepa sjećanja. Posebice zato jer su zadnjih godina vezana uz plesno otkrivanje neke nove Sebe.

Uživam u početku nove knjige, ali one prave, pravcate, papirnate. Ne nekog on-line štiva.  Žao mi je, ali te moderne inačice papirnatih djela jednostavno ne mogu podnijeti. Uništavaju mi užitak čitanja. Volim se izgubiti u još neotkrivenim stranicima koje mirišu na tiskarsku boju ili godine listanja. Mora biti nešto opipljivo, stvarno. Volim "osjetiti" ... današnji virutalni svijet nas ionako u mnogoćemu zakida.


today's cup of music: Phoebe Killdeer and the Short Strows / The Fade Out Line

Photo: allfreedownload / author: zool.com.cn.

2 komentara:

  1. Slažem se, počeci su uvijek uzbudljivi. Šteta bi bila ne iskoristiti ovu novu godinu koliko god je to moguće.

    OdgovoriIzbriši
  2. Bilo je mnogo dana kad sam početkom tjedna ili početkom nove godine obećavala samoj sebi da ću nešto promijeniti, da će sada biti nešto bolje, drugačije.. Na kraju sam shvatila da mi to planiranje samo oduzima vrijeme, a da se ništa pametno ne događa. I onda jednom ti se dogodi klik gdje jednostavno usred tjedna, usred godine počneš nešto mijenjati, jer je to pravo vrijeme upravo sada.
    A također se slažem s knjigama-on line knjiga nije prava knjiga. Možda je praktična, međutim meni antipatična. :)

    OdgovoriIzbriši

Zahvaljujem na vašem komentaru.