srijeda, 27. kolovoza 2003.

Kontakt


Moji kontakt podaci:


e-mail: sandra.zubcic2@gmail.com


4 komentara:

  1. Dobar dan
    Slučajno sam otvorila ovaj Vaš blog i bila impresionirana, iskreno i mene privlači ovaj stil, sve što je staro, stvari koje pogledaš i mogu ispričat priču.uživala sam listajuči blog i zaista mi je sve super. Možda meni treba samo malo hrabrosti i odlučnosti, pa da se opustim u te vode u koje me več neko vrijeme vuče.

    Mislim da če mi ovaj Vaš Blog puno pomoči u tome.

    LIjepi pozdrav i puno lijepih radova i dalje
    Tanja

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Tanja. Uvijek mi je zadovoljstvo pročitati da moj blog nekome pomaže, da je inspiracija ili barem poticaj.
    Samo hrabro i, vjerujte, samo je mašta granica! Svakako preporučam da se, kada krenete, povežete preko blogerskog svijeta ili neke društvene mreže. Iznenadit ćete se koliko kreativnih ljudi ima i, što je najvažnije, nesebičnih ljudi koji rado dijele svoje znanje.
    Lijep pozdrav, Sandra Z.

    OdgovoriIzbriši
  3. Pozdrav, draga Sandra,

    Radovi su vam odlicni. Narocito volim kada se odstupa od standardnog decoupagea koji su svuda moze videti i kada neko da svoj sopstveni pecat radovim, sto i jeste sustina. Samo tako nastavite :)) Imam jedno pitanje za vas, pa ako nije problem zamolila bih vas da mi odgovorite. Sta koristite za onu crnu senku po ivicama. Je l to obicna boja ili pak nesto drugo? Hvala najlepse i svako dobro

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala Vam najljepša na ovom divnom komentaru.

    Za ukrašavanje rubova koristim bitumen. Mada se može koristiti i boja, ali to nije baš slično i ne ostavlja baš isti efekt. Samo oprezno s bitumenom, malo nakapati na spužvicu, spužvicom proći po nekom papiru, da se ukloni višak, i onda tapkati ili povlačiti rubove. Pa ponoviti dok niste zadovoljni. Oprezno zato, što se bitumen ne može skinuti, ako ga slučajno nanesete previše.

    Drago mi je ako mogu pomoći.
    Lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši

Zahvaljujem na vašem komentaru.